Naar boven scrollen

Toegevoegd op: 18-02-2021


MKB-Nederland en bol.com helpen bij online verkoopstrategie winkeliers

MKB-Nederland en bol.com gaan samenwerken om ondernemers in de non-food detailhandel te ondersteunen bij het opzetten of verbeteren van hun online verkoopstrategie. Behalve online informatie en tools wordt ook gekeken naar advies op maat.De concrete plannen daartoe worden de komende tijd in overleg met de betrokken brancheorganisaties uitgewerkt.Online winkelen was al met een enorme opmars bezig, maar sinds de coronacrisis en de voortdurende lockdown gaat dat versneld.
MKB-Nederland maakt zich zorgen over de toekomst van de fysieke detailhandel en dan met name over kleine winkeliers die het nu extra zwaar hebben. Om hen te helpen bij hun online verkoopstrategie heeft de ondernemersorganisatie een kennispartnerschap gesloten met bol.com. Doel is om in samenwerking met de betrokken branches ondernemers meer
(gratis) inspiratie en informatie te bieden.


Terug naar nieuwsoverzicht